Skip to main content

"घाँस"हरु र गधा

फरक घाँसको कथा।

इस्कूसमा पढ्दा सम्म घाँस काटियो
कति भारी बोकियो।
कतै बन्सो काटियो होला।
कैले डाले घाँस काटियो।
किसिम किसिम को हुने गर्थ्यो डाले घाँस।
बडहर चाहिँ दुहुनो गाई भैँसिलाइ मानिन्थ्यो खाँस।

घाँस कैले बाख्राहरुलाइ काटियो 
कैले गाई बस्तु लाई काटियो।
घाँसका भारी बनाइ नाम्लोले बोकियो।
थुङ्से भरियो।
हरियो घासले धेरै दुध आउने हुन्थ्यो आस।
हरियो घाँसमा डियाँको हुन्थ्यो सधै बाँस।

अब कुरा गरौ फरक घाँसको,
आजकल देखिएको घाँस
या, भनौ "घाँस"हरुको....

घाँस आफैमा नराम्रो हुदैन।
तर मान्छे घाँस भयो भने चाँही, अजिब लाग्छ।
न आफै खान मिल्ने न गाई बस्तुलाइ खुवाउन मिल्ने।
कोहि पनि चाहेर घाँस चाँही हुदैन होला।
तर नियती, कोहि केही लाई घाँस हुन- भइरहन मनलाग्छ।
आजकल घाँस सहरमा बढि पाहिन्छ।
यी घाँसहरुलाइ गोठमा लगिदैन।
यी घाँस हरु त आफै जान्छ्न,
गधाहरु जुनार गर्छ्न।
नेताहरु आहार गर्छ्न।
कोहि नेता त आफै घाँस हुन्छ्न।
अनि अलिकती गोब्र्याउछ्न।
तेहि गोबरमा कयन नयाँ घाँसहरु हुर्किन्छ्न।

पहिला जस्तो धेरै किसिम को घाँस हुदैन आजकल।
सब एकै किसिमका जस्ता हुन्छ्न ।
एकै किसिमका बस्तु-गधाले खान्छन।

यी गधालाई घाँस खान पाए हुन्छ।
कस्ले, कत्रो, के भारी बोकायो थाहा हुन्न।
बोकिरह्न्छ। हडिरहन्छ।
घाँस खाइरहन्छ्न।
कहिले बिदेसीले घाँस हाल्छ्न।
आफ्नो घर्म भारी बोकाउछ।
कहिले भासा भारी बोकाउछ्न।
यद्यपि,
यी हरियो घाँस खाने गधाको मुख्य बहिगुन भनेको घाँस खान नपाए पछी भारी छोड्ने अनि घाँस खोज्न हिड्ने हो।

भारी राम्रो सग नबोक्ने।
न दूध दिन्छ्न।
न मासु खान मिल्छ।
न यो गधाले खाने घाँस बारिमा रोप्न मिल्छ।
केही कामको हुदैन।
तर पनि न आझकल गधाहरु भोका छ्न।
न घाँसहरु मरेका छ्न।
बजारमा मात्र होइन,
चोक चोक मा घाँस हरु धेरै भएर 
गधाहरुको जनसंख्या बढेको देखिन्छ।

तेसैले के भन्न मन लाग्यो भने।
घाँस काटौ। गाई बस्तु पालौ! दुघ घिउ खाउ।
आफै घाँस नबनौ। 
गधालाई आफ्नो कुरा बोकाएर आफै गधाहरुको आहार नबनौ।

- सुदर्शन सापकोटा 
माघ ३ गते २०८०


Comments

Popular posts from this blog

यति भन्न आएको म।

मान्छेले आफू हुर्किंदै जाँदा भोगेका उतारचढावलाई बिर्सन खोजे पनि सक्दैन। सम्झनाले नै मानिसलाई बढी पिरोल्छ। विशेषगरी जुन समाज र भूगोलमा ऊ जन्मियो र हुर्कियो, त्यसको प्रभाव उमेरले करिब पचास वर्ष पुग्दा गहिरो महसुस हुन्छ। यो कसैलाई पाँच वर्ष अगाडि वा पछि पनि सुरु हुन सक्छ। जवान अवस्थामा करिब २५–३० वर्षसम्म, समान्यतय  भविष्यको चिन्तामा पिरोलिन्छ। त्यसपछिका १०–१५ वर्ष उसलाई समाजिक दबाबले बरालिदिन्छ। यो बरालिनु भनेको  जसरी खोला आफैंले बाटो बनाउँदै बग्छ, त्यस्तै हो। जीवनमा अनेक अनुभव मिसिन्छन् , जस्तै खोला बग्दा साना–ठूला खोल्साका पानी मिसिन्छन्। युवा अस्थामा मानिस अलि आवेगसहित बग्छ, तर नयाँ पुस्ता उदाउँदै जाँदा उसको गति स्थिर हुन्छ, आवाज पनि मन्द हुन्छ। खोला जस्तै मानिस जन्मथलोबाट टाढा पुग्छ, तर अझै नजिकै छु भन्ने भ्रममा बाँधिन्छ। जब उमेर ५०–५५ पुग्छ, उसले जीवनभर बेवास्ता गरेका प्रश्नहरूसँग आफैं सामना गर्नुपर्छ। यस उमेरमा मानिस बाल्य र किशोर अवस्थाका सम्झनामा डुब्छ। पुराना साथी भेट्दा अपार खुसी हुन्छ। बिर्सन खोजेका कुरा अझ गहिरो रूपमा मनमा बस्छन्। पुराना कुरामा रमाउनु, गफ गर्नु, यो उ...

पर बाट देशलाई हेर्दा।

परदेश बाट देशलाई हेर्दा। हाम्रो आफ्नै भुगोल छ। भाषा छ। आफ्नै धर्म छ। देवता छ्न आफ्नै। नभएको त बुझाइ मात्र हो। आफ्नै इतिहास छ। भित्तामा आफ्नै पात्रो छ। गति आफ्नै छ। नभएको त गति तिब्र मात्र हो। सन्सार हेर्नलाई सगरमाथा छ। फेर्नको लागि सफा हावा छ। अन्नको लागि तराइको फाट छ। भिमकाय पहाड छ्न, खानी छ, मुलको पानी छ  नहुनु पर्ने चाँइ हैरानी मात्र हो। आफ्नै गित छ्न संगीत छ्न। गायक छ्न गायिका छ्न। चलचित्र पनि आफ्नै छ्न। हिरो छ्न, हिरोईन छ्न। खड्किन थालेको चाइ आफ्नै कथा हो। हामी सग के छैन? हामीसग हिड्नलाई बाटो छ। पुरानो सभ्यताको पाटो छ। आफैले आर्जेको देशको माटो छ। नहुन पर्ने चाइ जात-धर्मको नाउँमा फाटो हो। हेर्ने हो भने हामी सग पहिला नै धेरै कुरा छ्न। बिधुतको लागि खोला-नदि छ्न। पर्यटनको लागि सुन्दर  प्रकृति छ। सन्तुलित हावा पानी छ। न बनाय हुने भनेको दुत्सित मात्र हो। बिद्यालय छ्न। बिश्वबिद्धालय छ्न। बिध्या पिठ छ्न। बिद्यार्थी छ्न( अहिले सम्म) खड्किएको भनेको देशलाइ चाहिने पाठ्यक्रम र पठन पाठन हो। सानो भूगोल भैकन पनि हाम्रो देश सग धेरै कुरा छ। हिमाल छ।  हिमालमा हिउँ छ( अहिले सम्म) सबै हि...

सत्यको प्रतिबिम्ब

सत्यको प्रतिबिम्ब मैले एना हेरेको छु, जैले हेरेको छु, एना उस्तै छ, स्थिर, मौन, तर म भने बदलिँदै गएको छु। कैले हाँस्ने अनुहार देख्छु आशाको फूल फुल्यो जस्तो, जीवन जितेँ जस्तो, बायुले पनि मलाई सलामी दिए जस्तो। कैले उदास नजर देख्छु हारको भारी बोकेको, नपुगेका सपनाको धुलोमा ढाकिएको, र खोसिएको क्षणहरूको खट्काले छोपिएको। एना मौन रहन्छ, तर मेरो बदलिँदो अनुहारमा उमेरका रेखाहरू कोरिन्छन्, आफ्नै कथा लेखिँदै जान्छन्। मैले एना हेरेको छु, यसले मेरा आँसु पनि देखेको छ, मेरो हाँसो पनि देखेको छ, मेरो मौनतामा लुकेका रहस्य पनि यसले नबोलेरै बुझेको छ। कसैले सम्झेन, तर एना तिमी मेरो साथी छौ, जसले न त झूट देखाउँछौ। न त ढाँट्छौ। न त अरूले जस्तो आश्वासन दिन्छौ। तिमीले आजको म देखाउँछौ, समयको छाप सहित। न भविष्य, न भूत, जस्तो उभिएको छु, त्यस्तै प्रष्ट देखाउँछौ। तर कहिलेकाहीँ लाग्छ, एना बाहिरको अनुहार मात्र देखाउँछ, भित्रको आत्मा भने अझै मौन छ। भित्रका ज्वालाहरू, भित्रका शून्यता, भित्रका अपूर्णताहरू, तिमीले नदेखाएको जस्तो लाग्छ। यतिबेला सोच्छु, यदि एना भित्र घुस्न सकेँ भने, शायद मलाई मेरो वास्तविक स्वरूप भेटिन्छ, शा...